Dalyvavimas projekto „Kokybės krepšelis“ veikloje šeštų, septintų ir aštuntų klasių mokiniams – tai paskatinimas klausti, išgirsti, daugiau sužinoti, domėtis, prie mokytojo „prisiliesti“ savo turimomis žiniomis. „Galiu klausti...“, „Noriu žinoti...“, „Ar tai yra teisingai išspręsta?“ ir dar daugiau klausimų byra mokytojo pusėn. Po atsakymų ir atlikto darbo - ilgai laukti geresni mokymosi rezultatai, kurie džiugina ir mokinį, ir mokytoją. Vis dažniau aš, kaip matematikos mokytoja girdžiu: „Aš suprantu!“, „Nesakykit, aš jau pats galiu!“, „Atliksiu pati!“, „Ir man pagaliau pavyko, gavau teisingą atsakymą!“. Džiugu, kad projektas atvėrė naujas galimybes - padrąsino, padėjo pasiekti aukštesnių rezultatų. Darbai pasidarė įdomūs, netruko pasikeisti ir darbų vertinimai. Po dvi matematikos pamokas 6-8 klasėse vedama dalijant klases į laikinąsias gabesnių ir mokymosi sunkumų patiriančių mokinių grupes, paliekant galimybę pereiti į kitą grupę, padarius pažangą/nepadarius pažangos.

Kai mokinys lieka vienas su namų darbais, kartais jį apima nerimas, nežinia. Tačiau tai įveikti padeda jau pusę metų veikiantis namų darbų klubas (NDK).  Mokiniai turi galimybę paruošti namų darbus, kasdien konsultuotis su dviem mokytojais dalykininkais dėl praradimų, prisijungiant mokiniams ir mokytojams prie NDK kambario.

         

 

Matematika pasidarė prieinamesnė, suprantamesnė. O kiek visko dar priešaky...

Matematikos mokytoja metodininkė Lilija Kulitienė